szechenyi
  • +36 1 413 3710
  • kmaszc@kmaszc.hu
  • Budapest, Andrássy út 63-65. I Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/006362

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error

Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.
Type: OAuthException

A Határtalanul! program keretében a Pesti Barnabás iskola 3️⃣3️⃣ tanulója és 3️⃣ oktatója utazott ⏰2022.05.24-28. között Erdélybe. Az "Őseink nyomában - kutatás a múltban" című pályázat szerint az 5 nap alatt számos történelmi helyszínt látogattak meg.
1️⃣. nap: Budapest – Déva
2️⃣. nap: Déva, Gyulafehérvár, Déva
3️⃣. nap: Nagyszeben, Medgyes, Segesvár
4️⃣. nap: Segesvár, Brassó
5️⃣. nap: Brassó, Budapest
🚍A kiutazás nagyban fejlesztette a diákok kulturális ismereteit, számos újdonságot tanulhattak és rengeteg élményben lehetett részük.
A pályázatban a 🏫Téglás Gábor Elméleti Líceummal működtünk együtt, akikkel a résztvevők közös programokat valósíthattak meg.
... See MoreSee Less

View on Facebook

Bakos-Nagy Márta /magyar nyelvű beszámoló/

Szállás értékelése: 4

Kényelmes szobát kaptam, a vendéglátó ír családtól elkülönítve egy külön udvarról nyílt a szobám. Ami kissé meglepett, hogy a szomszédos szobát időközben kiadták egy horvát buszsofőrnek, akivel kerülgettük egymást a konyhában és a fürdőszobában.

Utazás értékelése: 4

Változatos módon, az olcsóbb lehetőségeket is kihasználva jutottam el úti célomhoz. A szállás kinn volt a külvárosban, mindennap 50 percet kellett buszoznom az iskolához, de legalább csendes volt az éjszaka a belvárossal ellentétben.

Fogadó intézmény értékelése: 4

Csak a csoportot oktató külsős informatikatanárral volt kapcsolatunk, nem képviseltette a fogadó intézmény magát külön. Az adminisztratív munkát, előzetes szervezést, szállásfoglalást csak interneten keresztül lehetett elintézni. ez egy kicsit személytelenné tette az intézményt. A sok csoportot csak váltott műszakban tudták foglalkoztatni, mi délután tartottuk a foglalkozásokat.

Képzést vezetők értékelése: 5

Felkészült, rendkívül didaktikus, türelmes informatikus oktatónk volt. Sokat segített, ha elakadtunk. Nyelvezete könnyen érthető volt, jól magyarázott.

Program értékelése: 5

Tananyagban azt kaptuk, amit ígértek, az eszközök és feltételek biztosítottak voltak a tanuláshoz. A tananyag elméleti és gyakorlati ismeretek átadásán alapult, ami teljesíthető volt.

A nyugat-európai oktatásban gyakorlat szintjére emelt fordított osztályterem módszeréhez számos jó ötletet kaphatnánk, ha ezt a módszert oktató szervezeteket jobban propagálnák és több intézmény közül lehetne választani.

Legnagyobb eredmények, személyes sikerek

Nagyon elégedett vagyok az utazásom szervezésével, elég nagy rutinra tettem szert. Jól tájékozódom egyedül is, különösebb segítség nélkülis idegen környezetben.

Az angol nyelvi kommunikációban sikernek könyveltem el, hogy folyékonyan, gátlások nélkül beszéltem.

A különböző képernyővágó és videókészítő alkalmazások használatában a kezdeti nehézségek után egyre jobban eligazodom.

A program értékelése angol nyelven (1000-1500 karakter szóközzel)

During this mobility program, I had the opportunity to learn new pedagogical methods in an international environment in Dublin. Teachers came from various different countries, for instance Poland, Spain, Czech Republic, furthermore, an American lady arrived from Germany and two ladies from Jordan, outside of the EU.

We introduced our countries and schools, then talked about our ITK experiences.

In this course, I have gained an understanding of the flipped classrooms method. I realized how it could be integrated into our own classroom curriculum. The flipped classroom method is a pedagogical model in which the lecture and homework elements of a course are reversed. For example, short video lectures are viewed by students at home before the class session. Thus, during class time, we have more time on our hands for exercises, projects, or discussions – flipped classrooms focus on active learning. While students are engaged in class activities, their instructor has a better opportunity to deal with their mixed levels of knowledge and skills, their difficulties, and different learning styles during class time.

I found the course very useful and challenging. We explored the functions of applications for the purpose of education, e.g. Edmodo, Edpuzzle, Ted-Ed, Sophia, Adobespark, Popplet, Quislet and Quizzis. These applications brought the whole class into one, shared virtual space. The other teacher colleagues also presented their own experiences using applications, and I introduced my favourite apps, such as Kahoot and Hungarian Redmenta.

In addition, we also went for excursions to Dublin and to the Cliffs of Moher. I really enjoyed this course and made new friends from all over the world.

 

Mennyire érezte magát felkészültnek a mobilitás előtt – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem éreztem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek éreztem magam)

a fogadóország kultúrája – 4

a képzés tematikája – 5

a képzés nyelve – 4

a fogadóország oktatási rendszere – 4

a képzés témája – 5

Mennyire érzi magát felkészültnek a mobilitás után – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem érzem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek érzem magam)

a fogadóország kultúrája – 5

a képzés tematikája – 5

a képzés nyelve – 5

a fogadóország oktatási rendszere – 4

a képzés témája – 5