szechenyi
  • +36 1 413 3710
  • kmaszc@kmaszc.hu
  • Budapest, Andrássy út 63-65. I Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/006362

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error

Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.
Type: OAuthException

A Határtalanul! program keretében a Pesti Barnabás iskola 3️⃣3️⃣ tanulója és 3️⃣ oktatója utazott ⏰2022.05.24-28. között Erdélybe. Az "Őseink nyomában - kutatás a múltban" című pályázat szerint az 5 nap alatt számos történelmi helyszínt látogattak meg.
1️⃣. nap: Budapest – Déva
2️⃣. nap: Déva, Gyulafehérvár, Déva
3️⃣. nap: Nagyszeben, Medgyes, Segesvár
4️⃣. nap: Segesvár, Brassó
5️⃣. nap: Brassó, Budapest
🚍A kiutazás nagyban fejlesztette a diákok kulturális ismereteit, számos újdonságot tanulhattak és rengeteg élményben lehetett részük.
A pályázatban a 🏫Téglás Gábor Elméleti Líceummal működtünk együtt, akikkel a résztvevők közös programokat valósíthattak meg.
... See MoreSee Less

View on Facebook

Sütő Ágnes /magyar nyelvű beszámoló/

Szállás értékelése: 5

Az airbnb-n keresztül foglaltam szállást egy norvég szállásadónál. Nagyon sokat megtudtam tőle a norvég oktatási rendszerről, mentalitásról, országról. A legjobb választás volt.


Utazás értékelése: 5

Repülővel mentem oda-vissza. Az osloi reptér nagyon praktikus, gyors és hatékony.


Fogadó intézmény értékelése: 5

Mind a tréner – Felicia Dimulescu – mind a képzésnek helyszínt adó szálloda konferenciaterme kiváló volt. A tréner személyesen vette fel velem és a többi résztvevővel a kapcsolatot még a képzés előtt és mindenben rendelkezésünkre állt. A felkészültségével és személyiségével maximálisan meg voltam elégedve.


Képzést vezetők értékelése: 4

Véleményem szerint a 22 fős csoportlétszám túl nagy volt, bár a trénerünk jól irányította ezt a néha túlnyüzsgő csoportot. Nagy létszámban voltak jelen olaszok, lengyelek, néhányan Spanyolországból, Portugáliából érkeztek, és egy-egy résztvevő Németországból, Litvániából, Union Islend-ről színesítette a csoportot. Ez a kulturális, etnikai sokszínűség nagyon izgalmassá tette a beszélgetéseket. Nagyban szélesítette látókörömet, és mindig élvezet volt a csoporttársakkal együtt dolgozni, ebédelni, programokat szervezni.


Program értékelése: 5

Nagyon hasznposnak érzem a képzésen tanultakat, hiszen a 21. század modern tanárának nem hiányozhat az eszköztárából a web 2.0 tools ismerete és alkalmazása.


 

Az iskolánk technikai felszereltségének javítása elengedhetetlen ahhoz, hogy korszerű oktatásban tudjuk részesíteni diákjainkat. Azt gondolom, hogy nem elegendő a tanárok képzése, mellette nagyon fontos a tanulói környezet fejlesztése is.


Legnagyobb eredmények, személyes sikerek

Nagyon sok web 2.0 tools-t megismerhettem, melyeket hasznosítani fogok majd a tanóráimon. Ezek mellett különböző kultúrákból érkező résztvevővel társaloghattam, mely beszélgetéseken keresztül az egyes országok iskolarendszeréről, kultúrájáról, sajátosságairól nagyon sok új ismeretet szereztem.. Mélyebben betekinthettem a norvég kultúrában a múzeumok, látnivalók által és a szállásadómmal folytatott beszélgetéseken keresztül a norvég mentalitást, életszemléletet is megismerhettem, ami külön nagy öröm volt számomra.

Pozitív megerősítést szereztem abban, hogy az angol tudásom jobb, mint ahogyan én magam értékelem, és ez újabb lendületet adott az angol nyelv tanulásában is.


A program értékelése angol nyelven (1000-1500 karakter szóközzel)

It was the first time for me to take part in Erasmus+ programme and it was fantastic. The course was very useful, the trainer was well prepared and work in an international class was so exciting. I loved that seven days what I had spent in Oslo, the capitol of Norway. During the training I had learned how to use educational games and new technology for increase my student’s motivation. I had become familiar with web 2.0 tools and other educational games to transform my lessons at school and I also realised (again) the importance of cooperation via this mobility program. Before the training I rarely had known about web 2.0 tools but now I am able to use those tools and I believe in this new opportunities of teaching. I am planning to hold a workshop for my colleagues to show them these opportunities to make more colourful and enjoyable studies in our school. I also had learned a lot about the Norwegian society because I used to stay by a Norwegian host during the program and we had fantastic conversations about culture, history, education, politics and works. Thank you for the opportunity to improve my knowledge, skills and build relationships among teachers all around the European Union.


Mennyire érezte magát felkészültnek a mobilitás előtt – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem éreztem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek éreztem magam)

a fogadóország kultúrája – 4

a képzés tematikája – 5

a képzés nyelve – 3

a fogadóország oktatási rendszere – 3

a képzés témája – 4

Mennyire érzi magát felkészültnek a mobilitás után – (Írjon mellé egy 1-5 ig számot – 1 : egyáltalán nem érzem magam felkészültnek, 5 – nagyon felkészültnek érzem magam)

a fogadóország kultúrája – 5

a képzés tematikája – 5

a képzés nyelve – 4

a fogadóország oktatási rendszere – 5

a képzés témája – 5